Su pagalbine automobilio pastatymo įranga greitai ir saugiai pastatysite automobilį net mažiausiose stovėjimo vietose

Ar prisimenate pirmąją vairavimo pamoką, kai negailestingas vairavimo instruktorius liepė įsprausti automobilį į mažytę pastatymo vietą? Šiais laikais, kai automobiliai vis didėja, o pastatymo vietos vis mažesnės ir jų vis retėja, pagalbinė automobilio pastatymo įranga gali itin pasitarnauti. Vis dėlto, prieš įsigyjant transporto priemonių priedus, ar tai būtų pastatymo sistema, ar kuris nors kitas aksesuaras, automobilių savininkai visada turėtų daugiau jais pasidomėti.

Svarbiausia yra kameros vaizdo kokybė

Žmonės itin stipriai reaguoja į vaizdinius dirgiklius, tuo naudojasi ir automobilių pastatymo sistemų gamintojai. Norint, kad kamerą būtų galima naudoti pastatant automobilį, ji sumontuojama užpakalinėje automobilio dalyje ir suaktyvinama įjungus atbulinę pavarą. Tuomet vairuotojo ekrane rodoma aplink autombilį esanti erdvė. Monitoriuje rodomo vaizdo patikimumą lemia kameros kokybė ir funkcijos. Dėl šios priežasties vandeniui atsparią nedidelę spalvotą kamerą turėtų būti galima nustatyti vertikaliai, 180° kampu. Be to, vairuotojas turi matyti mažame aukštyje esančias kliūtis. Jei automobilį bandoma pastatyti siauroje ir sudėtingoje pastatymo vietoje naktį, pagalbinė įranga turi užtikrinti gerą naktinį matymą. Naktinį vaizdą suteikia integruoti infraraudonųjų spindulių priekiniai žibintai, kurių intervalas yra iki penkių metrų. Visiems, kurie nori atnaujinti pastatymo įrangą, svarbų vaidmenį vaidina jos įdiegimas. Jis neturėtų būti sudėtingas, įrangą įdiegti turi sugebėti techninių žinių neturintis naudotojas. Pavyzdžiui, naudojantis „luis.de“ atbulinio važiavimo sistema, sistema yra maskuojama kaip valstybinio numerio laikiklis. Vairuotojas ją nesunkiai gali pakeisti ir prijungti prie atbulinių žibintų. Spalvotas monitorius prijungiamas prie 12V borto sistemos ir prisisiurbiančia kojele pritvirtinamas vairuotojo vietoje.

Pagalbinė pastatymo įranga apie kliūtis praneša garsiniu signalu

Ultragarsiniai pastatymo jutikliai pritvirtinti automobilio užpakalinėje ir priekinėje dalyse; LED ekranas nurodo artėjančią kliūtį. LED lemputės keičia spalvą priklausomai nuo atstumo iki kliūties. Pakitusią spalvą lydi intensyvūs garsiniai signalai, kurie galiausiai pavirsta nenutrūkstamu signalu, tada reikės įjungti stabdžius. Visiškai garsinėse sistemose LED ekranas nenaudojamas, teks pasikliauti vien savo klausa. Be ultragarsinio metodo taip pat naudojama radiolokacijos matavimo technologija. Tokių sistemų privalumai:

  • mažiau techninių pastangų;
  • mažesnis svoris;
  • nėra matomų jutiklių;
  • nejautrios ultragarso bangoms.

Tokių pagalbinių pastatymo programų trūkumai: labai stiprus lietus gali lemti matavimo klaidas.

Net ir naudojant pagalbines pastatymo programas būtina žiūrėti atgal

Vairuotojai, norintys papildomo patogumo pastatant automobilį, gali rinktis visiškai automatinę sistemą. Tai reiškia, kad jums nebereikės rankose laikyti vairo. Pirmiausia pastatymo programa atpažįsta, kai važiuojama pakankamai ilga pastatymo vieta. Vairuotojui reikia paleisti vairą ir laikytis keleto instrukcijų, kad automobilis būtų tobulai pastatytas į pastatymo vietą. Reikia tik šiek tiek padirbėti pedalais, automatinė sistema pasirūpins viskuo kitu. Nepaisant to svarbu aklai nepasitikėti šiuo patogiu sprendimu. Nors kuriam laikui ir paleisite vairą, vis tiek būtina žiūrėti atgal. Tai ne tik apsaugos jūsų padangas ir ratlankius, jūs taip pat turite nepamiršti apie kitus vairuotojus ir jų automobilius. Galiausiai visa atsakomybė už bet kokią žalą priklauso vairuotojui.

Prenumeruoti mūsų naujienlaiškį

Atsakymas į: {{replyComment.author}}
Visi laukeliai privalomi
Komentaras sėkmingai pateiktas

Grįžti į viršų